dinsdag 26 april 2011

hahahallo

Voor wie het interessant mag vinden, dumpik iero inda kelder van deze blogspot ffff wat fotowerk van overdoorheen de afgelopen jaartjes. Plak ze maar fijn in je album dan.
Begin serieusch
Het kan beast gekker. In de categorie: doe maar gek dan ben je al normal zat


Yeah Folks, it's fopping me. Compleet met een van m'n vorige baardjes
Even doortrippuh, natuurleuk geheel onder controle. Ik doe dit niet vanuit een neuroze, maar gewoon voor de lolo. Just for fun!
FREEDOM!!!
lekkel enthusiast!


COUPE LAMPEKAP

Hoewel ik geen homofiel ben, ben ik ook geen homofoob. Dus hop gewoon op die regenboogmuts: extra braaf, ik kan het wel! 







Nou ik toch voor paal sta: MET PENISKOKER
Je had toch niet gedacht dat ik normal ben he?! Ik wil helemal geen doorsnee aangepast gemiddeldemensje zijn, beter spelen met extremen, juist meer kanten van mezelf ontdekken en laten zien. Juist!
In Gandalffase
















In '97 gecrasht inda Bijlmer, G-buurt. Goedgeintegreerd. ik tel zegeningen:
Gezellig bij een demo op de Dam













inda gevangenis

NORMALLE FOTO´S:

alleen de ANTI-HITLERSNOR is vandaag wat groot uitgevallen
lekkel dikke muts op me kop
statieportret

Enige IMITATIES:
als acteur

als Badr Harie
als Extince, of was het nou SpaceKees??



als broertje van Dikke Dennis


als dwaze narcist

als psycho

als groen Hanniballetje

als vage gast
als NeoPim
als Osho
verkeerd gesminked

De booze fase:



@ THE PARTY: Vroeger extreem veel gefeest. Genoeg lol, weinig foto's. Hier in Paradiso, 2005:
2006, met ijsbeerpak: "i kick the habit". Daarna volgde een stagedive!
@ LOVECHOCK-party
op  vakantie in Egypte, 2010

aan het bidden

als ORANJE-NAR
Btje OPGEBLAZEN
De Badcuyp, 2001, foto by Pim
de klassiekert
ZELFPORTRETJE? Gemaakt op de lagere school, btje intuitief schilderen

ORANJE-NAR