donderdag 21 februari 2013

Tattoe-tijd

Wat is een man zonder zijn plakplaatjes? Een kaal gevaarte denk ik. Hepop verzoek eens wat fotowerk verzameld van mijn collagetje.
Zelfportret



kale papa
 

Barbapapa was vroeger een soort jeugdheld omdat ie alles kon, een zwarte vrouw en gekleurde kids had en een aardige peer was. Al gebruikt ie -net als S&W- wel gepast geweld. Later is ie veranderd in Barbafeestbeest. Feestend ten onder gegaan, wel te vergelijken met de maatschappij. Herrezen, serieuzer geworden: beheerste waanzin! Nu is de STATUS: ON HOLD: er hoort nog een achtergrond achter.
Let´s go classic!















het ontwerp
in blanco tijden
Meesterwerk van Andre Sparta
 Wie kent m niet? Voor mij als kleutor de leukste dag van het jaar: Sinterklaas. Inmiddels beschouw ik dat als een achterlijke traditie. Sint Nicolaas komt uit Myra, Turkije dus waarom geen ZWARTE SINT?! Wel m´n pijnlijkste tattoo zo lekkel over die ruggegraat.
Duidelijke taal van Dikke Dennis
Ten behoeve van het evenwicht, een positieve tekst op die andere arm
De serie LIJFSPREUKEN. I have seen the spike dancing up and down my arm.Bzz-Bzz-Bzz, pijn verdrijven door meditatie. Zie de toevoeging telkens weer als een initiatie.

Vrede Voorspoed is mijn tekst. 
VREDE VOORSPOED is watik zeg. 
VV in m´n nek. 
Goedbedoeld, ik bennie gek!
Staak in de rij, kunnen mensen wat lezen.
En het staat best gezellig op een feestje.
Vroeger zei-k af en toe: toedeloe.
Nu is het vooruit: Vrede Voorspoed.
Ook verschenen ALS KAART
Tot slot, de eerste. Als groentje van net 19: een FGTH-mannetje met een NL-vlaggetje. De kleuren zijn er aardig uitgeweekt!